Гарантійні зобов'язання та повернення

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ «BELES»:

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ЗАМОВЛЕННЮ:

Кожен Покупець  має право  відмовитися від доставленого Товару, у випадку, якщо сталася технічна помилка та доставлений Товар не відповідає артикулу Товару, що був замовлений.

Покупець може повернути Товар у відділенні компанії-перевізника (ТОВ «НОВА ПОШТА».) або кур'єру безпосередньо в момент отримання, якщо збережено його Товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики тощо з обов'язковим складанням Заяви та Акту повернення Товару, за формою, що міститься на Сайті. У випадку повернення Товару, що не відповідає Замовленню, вартість його пересилання тобто доставку та повернення Продавцю  сплачується за рахунок Продавця.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:

Покупець має право обміняти придбаний  належної якості на аналогічний Товар з наявного асортименту, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Покупець  має право на обмін Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін Товару належної якості можливий за наявності наступних умов:

             Якщо Товар не використовувався і якщо збережено його Товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим Товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

У випадку, якщо на момент обміну аналогічного Товару немає у продажу, покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого Товару, або здійснити обмін Товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного Товару в продаж. У такому разі, Продавець зобов’язаний повідомимо Покупця  про надходження Товару в продаж у день такого надходження.

 

У разі розірвання договору та повернення грошей, розрахунки із Покупцем провадяться виходячи з вартості Товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за Товар, повертаються Покупцю у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – не пізніше ніж через 7 днів.

Оплата доставки при поверненні Товару належної якості та повторна доставка Товару в порядку обміну здійснюється за рахунок Покупця.

 

Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню:

Відповідно до ст. 9 Закону України  «Про захист прав споживачів» та  Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, поверненню не підлягають:

- Продовольчі товари;

- лікарські препарати та засоби;

- предмети сангігієни;

-фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
- корсетні товари;
- парфюмерно-косметичні вироби;
- пір'яно-пухові вироби;

- дитячі іграшки м'які;

- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки;

- мундштуки;
- апарати для гоління;
- помазки для гоління;

- розчіски;

- гребенці та щітки масажні;

- сурдини (для духових музичних інструментів);

- скрипічні підборіддя;

 -рукавички;

- тканини;

- тюлегардинні і мереживні полотна;

- килимові вироби метражні;

- білизна натільна;

- білизна постільна;

- панчішно-шкарпеткові вироби;

- товари в аерозольній упаковці;

- друковані видання;

- лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція;

- пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні;

- матеріали (деревоволокнисті та деревостружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір;

- Товари визначені покупцем (під Замовлення);

- аудіо-,  відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;

- вироби з натурального та штучного волосся (перуки);

- товари для немовлят (пелюшки,  соски,  пляшечки для годування  тощо);

- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);

- ювелірні   вироби   з   дорогоцінних  металів,  дорогоцінного  каміння,   дорогоцінного   каміння   органогенного   утворення  та  напівдорогоцінного каміння;

- Інші Товари, визначені діючим законодавством.  

 

Порядок обміну / повернення товару належної якості.

Задля обміну або  повернення Товару належної якості Покупець має  скласти  Заяву та Акт повернення Товару (за зразками наведеними на сайті) та надіслати Товар Продавцеві (за адресою відвантаження Товару) через Службу доставки «НОВА ПОШТА»);

 

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ :

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків Товару Покупець має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків Товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків Товару.

 

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку ІСТОТНИХ недоліків, які виникли з вини виробника Товару (продавця, виконавця), або фальсифікації Товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;

2) вимагати заміни Товару на такий же Товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця.

 

Термін дії гарантії починається з дня передачі Товару Покупцю.

Для деяких Товарів гарантійним талоном є Товарний чек чи інший розрахунковий документ.

Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом усього терміну експлуатації.

 

Перед використанням Товару Покупці зобов’язані ознайомитися з  умови гарантійного обслуговування та правилами використання Товару, це дозволить уникнути помилок та експлуатувати Товар відповідно до його призначення та властивостей.

 

 

ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ ГАРАНТІЙНИХ ПИТАНЬ / ОБМІНУ / ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків Товару, Покупець може звернутися до адміністраторці сайту (контактні дані  в розділі «Контакти» або інше ).

Для звернення Покупець має  завантажити із  Сайту, заповнити та підписати:

  • Заяву у якій зазначається одна із вимог, яку Покупець може пред’явити у разі виявлення недоліків Товару, відповідно та ч. 1 ст. 8 Закону України  «Про захист прав споживачів»;
  • Акт повернення Товару – заповнюється у разі, якщо Звернення Покупця зумовлює повернення Товару Продавцю.

 

Заповнені форми надсилаються у оцифрованому вигляді до інтернет-магазину, або передаються разом з Товаром, що повертається,  за допомогою послуг Служби доставки «НОВА ПОШТА». 

Працівники інтернет-магазину розглядають вимогу Покупця, перевіряють якість Товару та повідомляють Покупцеві про можливість задоволення його вимоги, а у разі неможливості задоволення   - пропонують Покупцю обрати іншу вимогу.

 

За домовленістю сторін строк перевірки якості Товару може становить до 1 місяця.

Відповідно до ч. 14 ст. 8 Закону України  «Про захист прав споживачів» вимоги Покупця (споживача), не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.

Доставка при поверненні Товару неналежної якості здійснюється за рахунок Продавця. Повторна доставка Товару з усунутими недоліками чи в порядку обміну також здійснюється за рахунок Продавця.

 

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ У РАЗІ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ПРОДАВЦЮ.

Якщо Покупець, за відсутності аналогічного Товару чи іншого Товару за його вибором, вимагає розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми, його вимога розглядається на підставі поданих ним раніше чи додатково Заяви та Акту повернення товару із зазначенням вимог, найменування, кількості, вартості Товару, способу повернення грошової суми, реквізитів платіжної картки тощо.

Повернення грошових коштів здійснюється за графіком роботи інтернет-магазину і тільки за умов наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.

При поверненні грошових коштів розрахунки із Покупцем у разі підвищення ціни на Товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості Товару на час купівлі. Гроші, сплачені за Товар, повертаються покупцю у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – не пізніше ніж через 7 днів.

 

У яких випадках гарантія не надається

У гарантійному обслуговуванні БУДЕ ВІДМОВЛЕНО , якщо:

  • на Товарі є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • якщо порушено цілісність гарантійних пломб (у разі наявності на Товарі);
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти Товару, змінено конструкцію або схему Товару;
  • неправильно заповнено гарантійний талон (у разі його наявності);
  • серійний номер Товару стертий або не може бути встановлено (у разі його наявності).

 

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • пошкодження, викликані використанням Товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношення або вичерпання ресурсу Товару;
  • випадкові пошкодження, завдані покупцем, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей Товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення Товару до інших виробів;

 

Онлайн чат
Як вам зручніше з нами звʹязатися?
Скасувати
Кнопка зв'язку